Een email blokkeren

Ik krijg per dag 15 mails binnen van de zelfde afzender, en die gaan rechtstreeks in de map ongewenste reclame , als ik die dan alle verwijder naar de prullenmand , even daarna zij ze terug, hoe kan ik die afzender voor goed blokkeren , het zou moeten gaan via regels in het mail programma, maar ik kom er niet uit, wat moet ik juist, waar invullen, graag uw hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator

    Deze instellingen kan je toepassen in je regels. (ikzelf plaats er altijd een geluidje bij)


    Voorkeuren...:
    Accounts ▸ Selecteer een account ▸ Postbusinstellingen ▸ Wis ongewenste reclame: Na één dag of na één week.
    Kijk zeker ook eens de Reclame tab en zeker de Geavanceerde instellingen
  • March 2017 aangepast
    Ik heb dat zo ingestelt , maar vandaag krijg ik weer 20 mails binnen van de zelfde verzender, maar allemaal met een ander mail adres, per dag 20 tot 30 stuks, die komen allemaal in mijn box ongewenste reclame , hoe kan ik dat stoppen
  • QuintenQuinten    Moderator
    In Mail ▸ Voorkeuren ▸ Reclame ▸ Schakel filter voor ongewenste reclame UIT
  • Quinten, de filter voor ongewenste reclame is bij mij niet ingeschakeld ,
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dan is dat een box die gemaakt is door de mail server zelf en dus niet lokaal op je computer. Wat is mail provider.
  • Ik werk met het mail programma van de Mac, maar die reclame komt binnen op het mail adres van telenet, dus mijn provider is telenet
  • QuintenQuinten    Moderator
    Hoe kan je spam stoppen:
    - Ze komen zowiso binnen in je reclame folder op de mac, je kan dus die folder deactiveren zoals ik hierboven schreef en laten plaatsen in de prullenmand om vervolgens automatisch na een dag de prullenmand te legen.
    - Vaak zal er in SPAM-mail — Moet van de EU — een regel staan om uit te schrijven, klik daar op om uit te schrijven, als deze link niet werkt, zijn ze strafbaar
    - Je kan ook regels toepassen binnen Telenet Webmail, zie Support pagina Telenet
  • Ja maar die regel bestaat hier niet , ik kan niet uitschrijven, maar als ze toch zo wie zo binnen komen dan moet ik ze maar telkens verwijderen
  • Toch heel erg bedankt voor uw hulp
Log In of Registreer om te reageren.