Foutmelding tijdens Boot Camp voor Windows 10
Beste,
Ik zou graag op mijn Macbook Pro Retina (eind 2013) Windows 10 hebben staan, maar als mijn mac bezig is met bootcampen (Windows bestanden kopiëren) geeft hij de volgende foutmelding weer: Je opstartbare USB-schijf kan niet worden aangemaakt. Er is onvoldoende ruimte beschikbaar op de schijf. Ik heb nog 57 gb geheugen op mijn mac en gebruik een usb-stick van 16 gb.
Alvast bedankt,
nathanvdk
Ik zou graag op mijn Macbook Pro Retina (eind 2013) Windows 10 hebben staan, maar als mijn mac bezig is met bootcampen (Windows bestanden kopiëren) geeft hij de volgende foutmelding weer: Je opstartbare USB-schijf kan niet worden aangemaakt. Er is onvoldoende ruimte beschikbaar op de schijf. Ik heb nog 57 gb geheugen op mijn mac en gebruik een usb-stick van 16 gb.
Alvast bedankt,
nathanvdk
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Ik heb het daarnet geprobeerd met een harde schijf van 1 terra, maar dezelfde foutmelding blijft verschijnen...
Ik hoop dat je me kan helpen
Alvast bedankt.
"Als u een ISO-bestand van de Windows 10 Anniversary Update gebruikt vanaf een USB-stick, moet het een USB 2-stick zijn. Installeren vanaf een USB 3-stick werkt niet."
https://support.apple.com/nl-be/HT204990
.