Kan geen mail versturen vanaf iPad?

February 2017 aangepast in iOS 10
Het is niet mogelijk om mail te versturen van mijn ipad 4,
probleem ligt bij apple zegt de provider ziggo.
Hoe los ik dit op??

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Mail account verwijderen en opnieuw toevoegen op de iPad.
  • Is de uitgaande server juist geconfigureerd?
  • bij mij werkt het perfect via de volgende instellingen, ik gebruik wel imap.

    inkomende post imap.ziggo.nl

    uitgaande post smtp.ziggo.nl

    gebruik ssl op groen en serverpoort 587

    succes groetjes Frank
  • Vriendelijk dank voor jullie reakties Alle bovengenoemde mogelijkheden heb ik al doorgenomen en besproken met medewerker van ziggo ook alles opnieuw ingesteld zoals Frank aangeeft maar het probleem blijft kan geen mail versturen vanaf de ipad??
  • Bedankt Frank en Quinten voor jullie advies ik heb de bestaande account toch nog eens verwijderd aangezien ik het advies van de provider ziggo niet helemaal vertrouwde.
    Door de nieuwe instellingen werkt alles nu weer normaal nogmaals bedankt voor jullie tips.

    groetjes Wiel

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.