Mailen naar naar meerdere mailadressen binnen één contact?

February 2017 aangepast in Algemeen
ik heb een groep gemaakt om zo te mailen. Ik heb een contactkaart waar er 2 mailadressen in staan. 1 van de mama en 1 van de papa van de speler. Ik stel vast dat alleen de mail naar het eerste mailadres wordt verstuurd. Hoe zorg ik er voor dat naar alle mailadressen binnen de kaart van een persoon kan worden gemaild
Pascal

Reacties

  • twee aparte contacten aanmaken...
  • QuintenQuinten    Moderator
    De email zal in eerste instantie naar het eerste email adres in de lijst worden gestuurd. Maar als je de 2de kiest zal het bij de eerst volgende keer deze 2de automatisch worden gekozen.

    kleine truc, vul 2 email adressen in 1 vak van je contacten kaart gescheiden met een , (komma)
    Wil je die persoon dus een email sturen, klik je in je contacten app op het mail icoontje naast de email adressen en zie daar, je 2 adressen zijn ingevuld. (werkt natuurlijk niet voor BCC en CC)
  • ja de truc van de 2 mailadressen vind ik de beste. Het gaat om een speler met gescheiden ouders die allebei mijn mail moeten ontvangen. 2 aparte contacten maken vind ik niet zo goed omdat je dan vaak met dubbele contactgegevens zit wat ik liever niet heb.

    Pascal

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.