Beveiligingsvragen opnieuw instellen werkt niet

Als ik de beveiligingsvragen opnieuw wil instellen lukt dat niet.
In het scherm staat;
''Beveiligingsvragen kunnen niet opnieuw worden ingesteld
Er is niet voldoende informatie om je beveiligingsvragen opnieuw in te stellen. ''

De antwoorden op de originele vragen weet ik niet meer.

Apple support kan ik momenteel niet bereiken. Weet iemand een 24/7 telefoonnummer of een online chat waar ik iemand van apple support kan bereiken.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dit is een lijst van de internationale telefoonnummers van Apple. Je dient het Amerikaanse te kiezen deze zijn 24/24 7/7 bereikbaar, of gewoon wachten tot morgen ochtend

    https://support.apple.com/en-us/HT201232

    Voor jou is de enige optie inderdaad de Apple Support, zij kunnen je account terug vrijgeven. En bewaar je beveiligingsvragen in de toekomst op een papiertje ;)
  • Nou heb alles geprobeerd ik kom er niet in
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je Apple zelf al gecontacteerd. Want met ik heb alles al geprobeerd, ben ik niet echt veel. Definieer alles.
  • Ik heb hetzelfde probleem ! En heb inderdaad alles geprobeerd maar Apple laat me in de steek.
    Alles geprobeerd betekent in mijn geval:
    - een tiental keer gebeld met Apple support inclusief met een support coördinator (TIM)
    - een probleem beschrijving doorgemaild aan hem want hij zou internationaal escaleren
    - de beveiligingsvragen een aantal keren proberen te beantwoorden (100 x ?)
    - Enz ...
    - Probleem is dat er nog geld op mijn account staat en dat wil Apple ook niet overzetten op een nieuw account.
Log In of Registreer om te reageren.