Beveiligingsvragen opnieuw instellen werkt niet
Als ik de beveiligingsvragen opnieuw wil instellen lukt dat niet.
In het scherm staat;
''Beveiligingsvragen kunnen niet opnieuw worden ingesteld
Er is niet voldoende informatie om je beveiligingsvragen opnieuw in te stellen. ''
De antwoorden op de originele vragen weet ik niet meer.
Apple support kan ik momenteel niet bereiken. Weet iemand een 24/7 telefoonnummer of een online chat waar ik iemand van apple support kan bereiken.
In het scherm staat;
''Beveiligingsvragen kunnen niet opnieuw worden ingesteld
Er is niet voldoende informatie om je beveiligingsvragen opnieuw in te stellen. ''
De antwoorden op de originele vragen weet ik niet meer.
Apple support kan ik momenteel niet bereiken. Weet iemand een 24/7 telefoonnummer of een online chat waar ik iemand van apple support kan bereiken.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
https://support.apple.com/en-us/HT201232
Voor jou is de enige optie inderdaad de Apple Support, zij kunnen je account terug vrijgeven. En bewaar je beveiligingsvragen in de toekomst op een papiertje
Alles geprobeerd betekent in mijn geval:
- een tiental keer gebeld met Apple support inclusief met een support coördinator (TIM)
- een probleem beschrijving doorgemaild aan hem want hij zou internationaal escaleren
- de beveiligingsvragen een aantal keren proberen te beantwoorden (100 x ?)
- Enz ...
- Probleem is dat er nog geld op mijn account staat en dat wil Apple ook niet overzetten op een nieuw account.