Leesbevestiging mail MacBook Pro

January 2017 aangepast in Algemeen
Hallo
Dag iedereen mijn dochter heeft een macbook pro graag had ze als ze een mail verstuurde met apple mail een leesbevestiging gehad is dit mogelijk
voor de imac Sierra is mij dit gelukt maar vind het niet voor de macbook pro.
jullie zijn alvast bedankt
gr. jumbo2306

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Geef nog even aan wat een "mac siërra" is?
  • January 2017 aangepast
    zal eens de puntjes op de i zetten iMac besturingssysteem macOS Sierra 10.12.2 beter zo
    a.u.b
    timosha ,,,?
  • timoshatimosha    Moderator
    January 2017 aangepast
    Ja, dat is al een stuk duidelijker. Als je die functie op een iMac met macOS Sierra 10.12.2 voor mekaar gekregen hebt dan moet dat ook lukken op een MacBook Pro met macOS Sierra 10.12.2.

    macOS Sierra maakt geen onderscheid tussen een iMac en MacBook Pro wat betreft de functionaliteit van de app Mail. Alhoewel, voor zover mij bekend is een leesbevestiging geen standaardfunctie van de Mail app.

    In jouw oorspronkelijk bericht stond ""mac siërra". Vandaag om 10u42 heb je dat veranderd in "imac Sierra". Bedankt voor de verduidelijking.
  • January 2017 aangepast
    Zoals Timosha al schrijft is het bij Apple Mail niet mogelijk om automatisch leesbevestigingen te ontvangen. Als jou dat wel gelukt is zou ik het op prijs stellen als je uitlegt hoe je dit deed. Er is nog wel een (niet officiële MacOS app) met aantal extra opties voor Apple Mail. Een daarvan is "Tracking", hiermee kun je gratis een beperkt aantal mails (30 per maand) volgen.
Log In of Registreer om te reageren.