Gebruik "Slimme Postbus"

Ik heb een slimme postbus aangemaakt voor een groep "leden". Er bestaat wel een optie "Afzender is lid van groep". Maar ik zou ook graag de door mij verstuurde mail aan de leden in deze postbus plaatsen. Dus bijvoorbeeld "Geadresseerde is lid van groep". Zie ik iets over het hoofd of bestaat deze optie echt niet?

Reacties

  • Eén van de gekke Apple beslissingen rond mail, in rules is het net hetzelfde. Er is zelfs nergens in "help" te vinden over wat het verschil is tussen "geadresseerde" versus "van en naar".
  • March 2017 aangepast
    Ik heb een slimme postbus op mijn iMac gemaakt, waarin automatisch de mail van een bepaalde groep contacten geplaatst wordt. Nu wil ik alle mail die ik aan deze groep verstuur ook in deze postbus laten plaatsen. Echter als ik mijzelf lid maak van de groep komt ook de andere voor mij bestemde (algemene) mail in deze postbus. Hoe omzeil ik dit?

    (ik weet dat ik de vraag eerder heb gesteld, maar er werd zo weinig gereageerd dat ik het nog maar een keer probeer)
  • Ik heb een oplossing bedacht. Ik heb in een, bij de groep horende handtekening, een speciaal teken verwerkt (bijvoorbeeld # of ~. Vervolgens mijzelf uit de verzendlijst gehaald en bij de slimme postbus behalve de voorwaarde "afzender is lid van", "geheel bericht bevat......#" ingevuld. Nu kan er een enkel bericht tussendoor glippen als er een # instaat.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.