iOS 9 beveiligingsupdate?

January 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Beste allen, ik kan nergens terugvinden, of IOS 9 nog beveiligingsupdates krijgt. Als ik hiervoor google, geven de resultaten steevast aan, dat de iPhone 4S niet meer ondersteund wordt door IOS 10, maar dat is mijn vraag niet. Mijn vraag is, of Apple IOS 9 nog bijwerkt wordt of dat iedere cyberattack genegeerd wordt. Gelieve me niet attent erop te maken, dat ik nog kan updaten naar 9.3.5. Zover was ik al. Alvast bedankt.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    January 2017 aangepast
    iOS 9 wordt in principe niet meer ondersteund. Doe de update naar iOS 9.3.5 dan ben je zeker dat je de laatste beveiligingsupdates hebt. Je was misschien al zover maar ik ben bijna zeker dat je de Security Content van iOS 9.3.5 niet gelezen hebt.

    https://support.apple.com/en-us/HT207107
  • Hallo timosha, dank voor je reactie. Ook deze had ik al gelezen. Als ik na veelvuldig zoeken nergens kan terugvinden dat IOS 9 wél nog updates krijgt, moet ik misschien maar gewoon gaan aannemen, dat het géén updates meer krijgt. Nochtans wordt ook dat niet in het support artikel genoemd; er staat gewoon niet in vermeld, dat dit de laatste update is. Toch vind ik, dat de burger recht heeft op deze informatie en dan graag in officiële vorm. Het is eigenlijk te gek voor woorden, als je een nieuwe telefoon moet aanschaffen op basis van een aanname, in plaats van op feiten. Nogmaals dank voor je reactie. Groet, Ben
  • timoshatimosha    Moderator
    Toch vind ik, dat de burger recht heeft op deze informatie en dan graag in officiële vorm.
    Dan zal de burger contact moeten opnemen met Apple. Apple, Inc. is de enige instantie die informatie, in officiële vorm, kan geven over dit onderwerp. Succes gewenst.
Log In of Registreer om te reageren.