Herstel toetsenbord werkt niet meer na update?

December 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Na de laatste update van mijn iPhone 6 naar iOs10 lukt het mij niet meer om in het toetsenbord emoji de meest gebruikte
via instellingen-->algemeen-->stel opnieuw in-->herstel toetsenwoordenboek terug te zetten naar de standaardinstelling.
Voorheen kon dit wel. Iemand een idee hoe dit nu kan?
Bvd
Peter

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat is een moeilijke, dit kan ook door iCloud gesynchroniseerd zijn met je Mac. Je kan het volgende proberen: dit is het stappenplan als je Geen emoji-voorstellen krijgt, te herstellen. Misschien helpt het ook wel.
    1. Herstel toetsenbord Woordenboek. Ga naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Herstel ▸ Herstel toetsenbord woordenboek
    2. Verwijder alle toetsenborden en voeg opnieuw toe. Ga naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Toetsenbord ▸ Toetsenborden
    3. Herstart de iPhone met harde reset. Home- en powerknop ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt.
    4. Koppel aan iTunes en back-up het toestel. Druk vervolgens op Herstel toestel en installeer vervolgens de back-up terug op het toestel.
    5. Voeg zelf willekeurige emoji's toe zodat de oude verdwijnen ;)
  • Dank voor het advies. Dit zijn echter even te veel stappen om regelmatig te doen. Het werkte altijd prima, tot na de laatste update. Denk dat ik een bug meld bij Apple en hoop dat het zo opgelost wordt.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Oke succes

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.