Switchen tussen programma's, stip onder pictogram dock
Hallo,
Sinds de laatste updates naar Sierra kan ik op mn macbook CMD tab en CMD ~ niet meer gebruiken om te switchen tussen programma's en vensters. Ik zie ook alleen nog maar een stip onder finder in de dock staan. Als ik bijv safari of een ander programma open komt er geen stip onder te staan in de dock.
Iemand enig idee of dit een instelling is die ik kan wijzigen/aanzetten of dat het een ander probleem is?
Bij voorbaat dank!
Sinds de laatste updates naar Sierra kan ik op mn macbook CMD tab en CMD ~ niet meer gebruiken om te switchen tussen programma's en vensters. Ik zie ook alleen nog maar een stip onder finder in de dock staan. Als ik bijv safari of een ander programma open komt er geen stip onder te staan in de dock.
Iemand enig idee of dit een instelling is die ik kan wijzigen/aanzetten of dat het een ander probleem is?
Bij voorbaat dank!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Onder Systeemvoorkeuren ▸ Toetsenbord ▸ Toetscombinaties kan je kiezen voor standaardinstellingen, dit brengt je toetsenbord layout terug naar het standaard instellingen.
Normaal google ik alles voordat ik het installeer, maar vanwege de samenval met de laatste update ging ik er vanuit dat het bij Mac hoorde, super dom en inmiddels €95 armer omdat ik door dat programma van de problemen af wilde komen...
Bedankt voor je reactie in ieder geval!