Switchen tussen programma's, stip onder pictogram dock

Hallo,

Sinds de laatste updates naar Sierra kan ik op mn macbook CMD tab en CMD ~ niet meer gebruiken om te switchen tussen programma's en vensters. Ik zie ook alleen nog maar een stip onder finder in de dock staan. Als ik bijv safari of een ander programma open komt er geen stip onder te staan in de dock.
Iemand enig idee of dit een instelling is die ik kan wijzigen/aanzetten of dat het een ander probleem is?

Bij voorbaat dank!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    In Systeemvoorkeuren ▸ Dock moet Toon aanduiding voor geopende programma's zijn aangevinkt.
    Onder Systeemvoorkeuren ▸ Toetsenbord ▸ Toetscombinaties kan je kiezen voor standaardinstellingen, dit brengt je toetsenbord layout terug naar het standaard instellingen.
  • January 2017 aangepast
    Bedankt voor je reactie! Daar had ik inderdaad al gekeken, maar niets werkte. Ik had sowieso nog wat andere problemen nog met mn mac, niet willen updaten, niet uit kunnen zetten, soms niet of moeizaam in kunnen loggen. Na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat een programma waarvan ik dacht dat het van apple zelf was (omdat het na de update op mn mac stond) mogelijk de problemen veroorzaakte. Mackeeper volledig verwijderd en alles doet het weer! Zelfs de toetsencombinaties...
    Normaal google ik alles voordat ik het installeer, maar vanwege de samenval met de laatste update ging ik er vanuit dat het bij Mac hoorde, super dom en inmiddels €95 armer omdat ik door dat programma van de problemen af wilde komen...

    Bedankt voor je reactie in ieder geval!
  • timoshatimosha    Moderator
    MacKeeper is inderdaad malware van de ergste soort. Tof dat alles weer werkt.
Log In of Registreer om te reageren.