Reservekopie Whatsapp overschreven, mogelijk om oude terug te krijgen?

November 2016 aangepast in iCloud
Hopelijk kan hier iemand mij helpen met mijn probleem.

Ik ben onlangs mijn telefoon verloren. Ik heb een aantal maanden geleden een backup gemaakt op iTunes. Daarnaast had ik ook aan staan dat er een back-up op iCloud gemaakt moest worden, echter kreeg ik altijd de melding dat dit niet kon omdat iCloud vol zat. Ook had ik ook bij whatsapp aan staan dat er wekelijks een reservekopie gemaakt moest worden. Over dit laatste gaat mijn vraag.

Ik heb de back-up die op iTunes stond van een aantal maanden geleden terug gezet op mijn “Nieuwe” telefoon (gelukkig had ik thuis nog een oude iPhone liggen). Daarbij stond ook mijn whatsapp van een aantal maanden geleden terug op de huidige telefoon. Als ik nu kijk bij de reserve kopie van WhatsApp, staat er dat er voor het laatst een backup van whatsapp op iCloud is gemaakt op 13/11/2016 (vandaag dus, van mijn back up die ik terug heb gezet van een aantal maanden geleden). Ik vroeg mij af of het nu nog mogelijk is om een eerdere back-up van whatsapp terug te krijgen?

Sorry het is nogal een complex verhaal, maar ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg heb uitgelegd.

Alvast heel erg bedankt!

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.