Gedeelde fotostream : video' s wel op de idevices maar niet in Iphoto?

October 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
Sinds IOS7 is het nu ook mogelijk om in de gedeelde fotostreams ook video' s te plaatsen (alsook dat de abonnees zelf foto' s en video' s plaatsen in je eigen gedeelde fotostreem (als je deze optie hebt aangeduid)). Dit werkt zeer goed en vlot op de iphone, ipad enz... maar op mijn Mac in Iphoto zijn de video' s niet zichtbaar of worden deze blijkbaar niet geupload.
Iemand enig idee of dit een instelling betreft of is het voorlopig enkel mogelijk op de idevices en (nog) niet in Iphoto?
Gemiste kans zou ik zeggen want is iets dat ik veel begin te gebruiken, mogelijk is dit wel mogelijk in Mavericks? (zoals ik ook vol ongeduld uitkijk naar Mavericks om eindelijk eens Ibooks/magazines verder te lezen op de Mac ;-))

Zeer leuk initiatief deze appletips genuis! Keep up the good work

mvg

Luc
(België)

Reacties

  • Hetzelfde is mij vandaag ook opgevallen. Althans, bij mij zie ik in iPhoto wel de video's van een gedeelde photostream. Mijn moeder gebruikt nu mijn oude Macbook Pro en tijdens een uitleg vanmiddag heb ik haar uitgenodigd voor dezelfde gedeelde photostream. Zij ziet vreemd genoeg enkel de foto's uit de stream in iPhoto, niet de video's.

    Dit lijkt dus op een instelling... Ik ga vanavond eens hiernaar kijken en kom hopelijk met een antwoord.

    Kris (ook België)
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dit lijkt inderdaad op een synchronisatiefout of optie die nog niets aanwezig is.. Apple zal hiervoor iPhoto moeten updaten, ik vermoed dat dit probleem wordt opgelost in de volgende update die we waarschijnlijk samen met Mavericks kunnen verwachten. Uiteraard ook voor eerdere versies.
  • timoshatimosha    Moderator
    Nog heel even wachten op iPhoto 9.4.7 (901.87).
  • Het ligt inderdaad aan iPhoto 9.4.7, op Macbook Pro staat 9.4.3
  • timoshatimosha    Moderator
    Vermoedelijk verschijnt er deze week een publieke update van iPhoto 9.4.7. En indien het goed is ook een update voor Aperture.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.