Gedeelde fotostream : video' s wel op de idevices maar niet in Iphoto?
Sinds IOS7 is het nu ook mogelijk om in de gedeelde fotostreams ook video' s te plaatsen (alsook dat de abonnees zelf foto' s en video' s plaatsen in je eigen gedeelde fotostreem (als je deze optie hebt aangeduid)). Dit werkt zeer goed en vlot op de iphone, ipad enz... maar op mijn Mac in Iphoto zijn de video' s niet zichtbaar of worden deze blijkbaar niet geupload.
Iemand enig idee of dit een instelling betreft of is het voorlopig enkel mogelijk op de idevices en (nog) niet in Iphoto?
Gemiste kans zou ik zeggen want is iets dat ik veel begin te gebruiken, mogelijk is dit wel mogelijk in Mavericks? (zoals ik ook vol ongeduld uitkijk naar Mavericks om eindelijk eens Ibooks/magazines verder te lezen op de Mac ;-))
Zeer leuk initiatief deze appletips genuis! Keep up the good work
mvg
Luc
(België)
Iemand enig idee of dit een instelling betreft of is het voorlopig enkel mogelijk op de idevices en (nog) niet in Iphoto?
Gemiste kans zou ik zeggen want is iets dat ik veel begin te gebruiken, mogelijk is dit wel mogelijk in Mavericks? (zoals ik ook vol ongeduld uitkijk naar Mavericks om eindelijk eens Ibooks/magazines verder te lezen op de Mac ;-))
Zeer leuk initiatief deze appletips genuis! Keep up the good work
mvg
Luc
(België)
Reacties
Dit lijkt dus op een instelling... Ik ga vanavond eens hiernaar kijken en kom hopelijk met een antwoord.
Kris (ook België)