Telefoon app en contacten bevriezen

Goedenavond, ik zou graag advies willen met betrekking tot een nieuwe iphone6s. Om een lang verhaal kort te maken: dit is mijn derde iphone 6 in twee weken tijd. Ik heb ze moeten omruilen omdat de app:telefoon en contacten af en toe bevriezen. Ik kan dan helemaal niets, pas als ik de app afsluit.

Ik heb van alles geprobeerd, harde reset, fabrieksinstellingen op de iphones hersteld en vervolgens ook zonder de back up terug te zetten. Vandaag naar de Icentre geweest waar ze dit tegen betaling hebben gedaan. Het probleem is nog steeds niet verdwenen.

Kan het zijn dat er misschien iets niet goed zit in mijn Icloud? Het is namelijk echt gek dat de telefoonapp op alledrie de iphones het niet doet. Alvast dank voor jullie hulp!

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Dat is inderdaad erg vreemd, zeker als je al een aantal nieuwe iPhones hebt gekregen. Heb je dan al eens iCloud uitgeschakeld? Of tenminste contacten via instellingen - icloud?

    Nu lees ik het wel meer dat mensen problemen hebben sinds iOS 10 met deze apps, misschien wordt opgelost in iOS 10.1, die volgende week uitkomt.
Log In of Registreer om te reageren.