Philips Hue werkt niet goed meer na update?

October 2016 aangepast in Algemeen
Goede avond,

Onlangs ben ik overgegaan op iOS 10. Daarmee bedien ik onder andere de Hue lampen. Dat Hue, daar gaat mijn vraag over. Dat werkte voorheen perfect. Na iOS update moest ik weer opnieuw inloggen op de app van Philips Iik gebruik de 1st gen app). Sindsdien gaat het fout. Ik kan niets meer wijzigen omdat ik geen admin ben van huis. Ik log in met alle adressen die ik weet maar ik ben maar geen admin van huis (homekit). Wie oh wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Vermits je over homekit spreekt ga ik er vanuit dat je de rechthoekige hue bridge hebt. Het beste wat je kunt doen is alles herstellen en de nieuwe app te downloaden voor hue. Woning (ios 10) kun je herstellen via woning - wijzig - mijn huis - scroll naar beneden - verwijder woning. Daarna kun je de hue bridge herstellen, via de oude app kan dit via menu - instellingen - mijn bridge - opruimen - regels en groepen wissen. Daarna kun je alles weer configureren. Beste is toch de nieuwe app hiervoor ge gebruiken.
Log In of Registreer om te reageren.