Terugzetten van Time Machine in OS Sierra lukt niet meer

Sinds de installatie van OS Sierra kan ik geen bestanden meer terugzetten van de time-machine. Telkens wanneer ik de app open, krijg ik een zwart scherm en kan ik geen kopie selecteren. Mijn time machine kopieën bevinden zich op een externe harde schijf verbonden via USB. Back-ups met Time Machine maken op die harde schijf lukt perfect, alleen terugzetten lukt niet. Ik heb op die harde schijf al de kopieën van het vorige OSX verwijderd, de schijf geformatteerd en een volledig nieuwe kopie gemaakt. Zijn er nog gebruikers met hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing? Bij Apple zelf vind ik geen oplossing.

Reacties

  • Hi, heb ook een schone installatie van Sierra gedaan, maar kon mail niet uit TM BU terughalen/importeren omdat simpel weg de route; gebruikers>gebruiker>bibliotheek waarin mail zit niet gevonden wordt. Na compleet terugzetten, via Finder onder "ga" met alt ingedrukt, de bibliotheek waar het om gaat gevonden en vervolgens de mail bestanden en mail downloads alsook de com.apple mail'plist uit preferences gekopieerd naar map op desktop. Na nieuwe TM BU opnieuw schone installatie en vanuit desktop map de benodigde bestanden in de desbetreffende mappen vervangen. Heel gedoe weliswaar.
    Veel succes
Log In of Registreer om te reageren.