Probleem met Parrot Mki9200 en iOS 10

Sinds de update naar iOS10 maakt de iPhone (6) geen goede verbinding meer met de Parrot carkit Mki9200. De bluetooth valt steeds weg. Ik heb de carkit uit de instellingen van de iPhone verwijdert, en de iPhone uit de carkit en opnieuw toegevoegd, maar zonder resultaat.

Iemand een suggestie wat ik zou kunnen proberen?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Er zijn meer mensen met Bluetooth in iOS 10, zeker auto's. Beste is een update afwachten.
  • Ik heb de oplossing gevonden. Het lijkt niet zozeer een probleem te zijn van de iPhone, maar meer van de Parrot!
    Ga in de carkit naar voorkeuren en kies daar het voor "fabrieksinstellingen herstellen" en verwijder je carkit in je bluetooth instellingen.

    Nadat de carkit herstelt is en je deze weer hebt toegevoegd in je iPhone is het probleem opgelost.
  • Beste HjBhz

    Perfecte tip.
    Probleem was bij telefoneren uitval en dan vastlopen. Update was niet fatsoenlijk te vinden. De garage meldde dat meestal de hele unit naar Parrot gestuurd wordt. Ik vond dat zeer ongemakkelijk omdat mijn garage 20 km. verderop zit. Inderdaad: fabrieksinstellingen hersteld, geheugen wordt dan leeggemaakt en telefoon (iPhone 6s plus) opnieuw aangemeld en ik kon weer direct bellen zonder uitval!! Geweldig! Bedankt voor de tip!!

    Groeten,

    Harrie.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.