Apple Mail ondersteunt geen html meer na installatie Sierra

Toevallig nog mensen met melding van niet ondersteuning html opmaak bij inkomende mails na update naar Sierra ? Wat kan een oplossing geven ?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je uw account van je email al eens verwijderd en terug opnieuw toegevoegd?
  • September 2016 aangepast
    Ik had dat probleem ook, waarop ik mijn account verwijderd heb, en weer opnieuw toegevoegd en dat hielp.
    Dank je voor de tip Quinten
  • Bedankt voor je reactie Quinten. Verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar situatie is status quo. Nog andere tips ?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Wat voor mailbox gaat het hier?
    Je kan proberen Postbus ▸ Bouw opnieuw op.
    Staat dit aan: Mail ▸ Voorkeuren... ▸ Weergave ▸ Laad extern materiaal in berichten.
  • Bedankt Quinten voor de tip. Af en toe slaat de door jou voorgestelde werkwijze aan, helaas meestal niet en zeker niet voor een bepaalde tijd want ik moet telkenmale de mail in kwestie de bouw opnieuw op etc - behandeling laten ondergaan. Ik heb er express wat dagen over laten gaan om te kijken of de zaak zich niet vanzelf herstelt. Kan ik eventueel de provider vragen om advies of heeft die er niets mee van doen ?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat kan je inderdaad altijd proberen, zij zullen een handleiding online hebben, hoe je best hun mail-service kunt instellen in OS X Mail.
Log In of Registreer om te reageren.