Afbeeldingen worden niet allemaal weergegeven.

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een probleempje met Safari.
Opeens worden er sommige afbeeldingen niet meer weergegeven, inplaats van de afbeelding direct te zien, zie ik een vakje met de tekst foto.
Dus de foto die normaal wordt weergegeven is nu een link naar de foto!

Weet iemand, hoe ik dit kan veranderen?

Ik maak gebruik van OS X El captain en alles is up to date.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Welke websites betreft dit? Wat jij hier (denk ik) probeert te omschrijven is de metadata die je ziet die word meegegeven met heel veel afbeelding, een soort omschrijving voor slechtzienden.

    Betreft dit maar 1 website?
    - Heb je het ontwikkel menu aanstaan in Safari (zo niet, Safari ▸ Voorkeuren... ▸ Geavanceerd ▸ Toon ontwikkel-menu in menubalk en zorg dat Schakkel afbeeldingen uit inactief is
  • Ik zie bv op fok geen afbeeldingen die worden geupload in het forum, voorheen wel. Ik had het ontwikkel menu aanstaan en inactief. Ik heb Safari opnieuw ingesteld, ook geen resultaat.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Is dit enkel in Safari?
    Wat gebeurt er als je via het Ontwikkel menu de caches uitschakelt?
    Komt dit ook voor in een Privé-venster?

    Wat bedoel je met fok
  • Met Crome heb ik het ook. Afbeeldingen worden als link weergegeven. Enige verschil is dat ze in Chrome wel laden als ik er op klik en in Safari niet. De cache uitzetten maakt geen verschil. Ik bedoel op het fok.nl Forum.
  • Ik heb Flash opnieuw geïnstalleerd en de afbeeldingen doen het weer zoals het hoort. Ik vind het wel vreemd, flash is 2 weken geleden nog geüpdatet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Vind ik ook wel heel erg vreemd. Chrome bevat een ingebouwde — aangepaste — flash player, dus die kan je niet gaan updateten. Maar fijn dat het weer werkt.
  • Bedankt voor jullie hulp.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.