Voorvertoning en Foto's

Kan de markeringsknoppenbalk uit Voorvertoning niet op een of andere manier als extensie in Foto's gezet worden?

Reacties

  • Neen.
    Waarom wens u dat ?
  • Zoals eerder op deze plaats aangegeven om ipv via een ander programma rechtstreeks vanuit Fotos een tekst of andere markeringen op de foto te plaatsen. De markeringsbalk is wel aanwezig als extensie in Taken, dus waarom niet in andere programma's. Als je beeldvullend foto's kijkt, bijv van een reis, dan wil je toch weten waar precies de foto is genomen. Dat kan dus door ergens in een hoek de plaats aan te geven. Anders moet je uit de foto om te kijken, mits de foto met gps is genomen. Zo niet dan wordt het nog lastiger. De omweg via bijv Pixelmator is natuurlijk goed, maar als je niet verder allerlei verbeteringen wilt of hoeft aan te brengen, dan zou dit toch veel simpeler zijn?
  • In deze thread heb ik meerdere apps genoemd, en niet alléén Pixelmator.
    Eigenlijk is dit topic het dezelfde vraag als bij dat ander topic.
    Waarom stuur u géén feedback naar Apple ?
    Apple staat open voor suggesties :D

    We zijn hier allemaal gebruikers die niet kunnen toveren en onmogelijke zaken mogelijk te maken.
    Ik dacht dat een forum er is om elkaar te helpen om haalbare zaken proberen te oplossen, maar wel met grenzen, zoals dat ook geldt in het real life.
    Correct me if I am wrong o:)

  • timoshatimosha    Moderator
    @Alpal

    Het gevraagde is niet mogelijk. Stuur een "feature request" naar Apple:

    http://www.apple.com/feedback/macosx.html

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.