Garage Band, tracks exporteren met loze ruimte

July 2016 aangepast in Algemeen
Ik ben er nu achter hoe ik eenvoudig LP's kan opnemen met Garage Band en ik heb ook weten uit te vogelen hoe ik het volume goed afgesteld kreeg dat het niet zo luid werd opgenomen. Alleen ik ben er nog niet achter hoe het kan dat als ik een track wil exporteren naar iTunes dat wanneer deze daar staat hij plots heel lang doorloopt in stilte. Ofwel een track van 4.05min. wordt plots een track van 7.00min bv. En die 3 minuten zijn pure stilte. En dan niet alle tracks maar sommige tracks.
Kan het niet in Garage Band ergens worden aangegeven dat de track stopt als er geen geluid meer is? Of kan ik het ergens markeren? Iedereen blijft mij maar verwijzen naar het voor mij veel ingewikkelder Audacity e.d maar het moet toch ook in Garage Band kunnen?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Hallo, is het al opgelost, ik zie dat er nog niet op was gereageerd.

    Ik denk niet dat zo'n optie bestaat binnen Garageband (zelf ook niet veel ervaring met dat programma). Je kan altijd voor het gemakkelijk te houden QuickTime Player gebruiken, deze kan ook mp3 of andere muziek formaten openen. je kiest dan voor Bewerken ▸ Kort in ...
Log In of Registreer om te reageren.