iCloud verificatie "loop"

June 2016 aangepast in iCloud
Sinds afgelopen zondag had ik een pop up op mijn iphone om mijn WW opnieuw in te voeren. Na dit te hebben gedaan moest ik mijn WW vreemd genoeg resetten? Vanaf dat moment krijg ik op alle iDevices steeds een pop up voor verificatie van mijn WW. Icloud werkt maar gedeeltelijk maar erg onstabiel.Kan bijvoorbeeld geen reservekopie maken op Icloud iphone loopt vast?? Alles geprobeerd uitloggen, herstellen, 2 traps verificatie niets helpt. Apple gebeld en ben intussen 4 supporters verder niemand heeft een oplossing bij Apple?? Ik heb een development account maar maak hiervan geen gebruik meer en op geen enkel Apple device draait een Beta. Apple beweert nu dat het daaraan ligt...Wie kan mij helpen of heeft hetzelfde probleem. Alvast bedankt! Oh ja op alle devices draait de laatste OSX en IOS versie.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Even kort samen vatten:
    - Verschillend toestellen (enkel iDevices, of ook laptops/desktop), met laatste versie, waarvan geen oudere toestellen met een oudere iOS (iPhone 4 of ouder, iPad 1, ipod Touch 4G of ouder).
    - Heb je al geprobeerd te surfen naar iCloud.com
    - Alle aanpassingen van je wachtwoord, 2 staps verificatie heb je op https://appleid.apple.com/nl/ gedaan?
    - Hoe groot is je iCloud opslag capaciteit, en hoeveel devices moeten hier gebruik van nemen om een reservekopy te maken?.
  • Hoi Quinten. Ook 2 Imacs een macbook pro laatste model is een 5S. Ik ben naar iCloud.com gegaan diet werkt naar behoren vreemd genoeg. De 2 staps verificatie kan ik `elf pas morgen beïnvloeden daar ik het wachtwoord 3 dagen eerder heb gewijzigd. iCloud opslag 50GB dus daar kan het niet aan liggen 43 vrij! Aantal devices 7.
Log In of Registreer om te reageren.