AVG verwijderen

Ik heb pas het antivirus programma geïnstalleerd AVG, ik wil dat totaal verwijderen, maar ik krijg steeds de boodschap is geopend , hoe sluit ik dat volgens mij staat niets open,hoe krijg ik dan juist weg, graag uw hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je het programma opent kan je in de menubalk onder AVG AntiVirus kiezen voor Uninstall AVG AntiVirus.

    Na dat dit proces is voltooid, herstart je de computer. Als laatste controleer je de un-installatie: in Finder ▸ Ga ▸ Ga naar map... ~/Library zoek je op AVG. De bestanden zouden moeten verdwenen zijn ook in de map in Application Support.
  • Quinten, heel erg bedankt voor uw hulp, ik heb avg verwijderd, nu open ik finder, en dan ga ik naar " ga naar map, dan kom ik op systeem Library , dat doe ik weg en geeft daar AVG in, dan komt daar een file van AVG te staan, maar ik wil niets verkeerd weg doen, van daar eerst mijn vraag aan u, kan dat kwaad als ik dat verwijder, en is dat maar een file, graag uw antwoord, en sorry voor mijn late reactie
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik wil wel waarschuwen dat je systeem Library niet weg mag doen (ik leid dit af uit je antwoord).

    In verband met die file die je gevonden hebt. kan je me het pad zeggen? En de bestandsnaam.
    Het pad kan je vinden door een nieuw Finder venster te openen en terug Ga ▸ Ga naar map... te kiezen, vervolgens sleep je het bestand over het invulveld, en je hebt je pad (nog even dit: Dit zal er zo kunnen uitzien uit zien /Users/Gebruikersnaam/Library/Caches/AVG/avg.db
  • Selecteer AVG/ Ga naar linksboven avi antivirus/klik met linker muisknop en kies voor UNINSTAL AVG
  • Hoi ik heb onlangs op 20 maart de gratis virusscanner van AGV geinstalleerd en hij haalde heel veel spyware van mijn computer. Heb nu een betaalde versie maar ik heb denkelijk de oude gratis scanner niet goed verwijderd .. Nu kan ik de gekochte versie niet installeren omdat hij aangeeft dat ik eerst de first version moet verwijderen ...
Log In of Registreer om te reageren.