Ik hoor de mensen maar mensen mij niet als ik telefoneer

Dag iedereen, probleem is dat als ik bel of opneem bij een gewone oproep ik wel hoor wat de andere persoon zegt, maar die persoon hoort mij niet. Raar want bij FaceTime lukt het wel...kan iemand mij helpen plz?thx

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    May 2016 aangepast
    Kan je me eens vertellen welke iPhone versie het is? Er zitten namelijk 3 microfonen op je iPhone: Onderaan (kan je testen met de voice Memo app), naast de front camera (bij de speaker, kan je testen door siri te gebruiken) en op de achterkant naast de camera (testen door een filmpje te maken)
  • Dank je vr de reactie, ik heb een 4s, Siri werkt, bij een filmpje heb ik geluid en de dictafoon werkt ook... Of bedoelde je iets anders met voice memo app?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik bedoel de standaard Dictafoon app op de iPhone. Kan je me verder de iOS versie zeggen. PS: al eens geprobeerd door de iPhone te herstarten (home en sluimerknop inhouden tot het Apple logo verschijnt?). Als dit echt niet zou lukken kan je via iTunes en een reserve kopie eens je iPhone herstellen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    je kan ook eens de Phone Doctor laten draaien op je iPhone http://www.appletips.nl/phone-doctor-controleer-of-er-iets-mis-is-met-je-iphone/
  • Ik heb iOS 9.3.1, en heb alles nog is geprobeerd en blijkbaar werkt de dictafoon niet... Maar nu kan ik wel gewoon telefoneren als ik de luidspreker opzet...??????wat zou dat kunnen betekenen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat jouw microfoon onderaan de gsm ofwel verstopt zit (vuil) of defect is
Log In of Registreer om te reageren.