Codeslot iPhone 5 uitzetten?

May 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik wil het codeslot uitzetten op mijn Iphone 5. Via Instellingen en Toegangscode blijft het veld Zet uit grijs. Kan de optie dus niet uitschakelen oid ook niet wanneer Beperkingen is uitgeschakeld. Wie weet hoe dit wel kan?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    herstart de iPhone, de iPhone zal nu eerst je Toegangscode vragen, hierdoor zal de optie wel terug beschikbaar zijn.
  • Helaas Quinten, dit werkt ook niet!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je de iPhone al eens aan een geautoriseerde computer gehangen met iTunes open?
  • heb ik zojuist gedaan maar helaas nog steeds niet mogelijk!
  • QuintenQuinten    Moderator
    May 2016 aangepast
    Geef me eens je iOS versie nummer. En vertel me ook eens of je profielen op je iPhone hebt staan Instellingen ▸ Algemeen ▸ Profielen. Anderzijds blijkt het ook aan Microsoft Exchange accounts te liggen (door die te verwijderen zou het wel terug lukken). Als laatste tip: verander de tijdspanne waarneer de iPhone je toegangscode zou vragen.
  • Versie is 9.3.1 en heb er geen profielen op staan. Exchange account kan ik niet uitschakelen vanwege werkmails enz.. Dank in ieder geval voor je moeite tot dusver!
  • timoshatimosha    Moderator
    Exchange account kan ik niet uitschakelen vanwege werkmails enz..
    Als dat een Exchange account van uw werkgever is dan kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de toegangscode niet uitschakelen.
  • Thanks Quinten, je hebt gelijk, ik heb de account uitgeschakeld en kon toen idd wel de toegangscode uitschakelen! Dank voor je advies, top!
  • Sorry dank Timoscha! En Quinten ook voor eerdere moeite
  • timoshatimosha    Moderator
    Tof dat het opgelost is. :)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.