Muziek van USB-stick toegevoegd aan iTunes bibliotheek?

April 2016 aangepast in iTunes- en App Store
Mijn dochter heeft een usb stick in mijn bier gehad, nu heb ik allemaal i tjes van haar muziek die er niet meer is....Hoe krijg ik die weg ??

Reacties

  • Bier, moet Bieb zijn
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je de vraag eens herhalen en wat uitgebreider.
  • Mijn dochter heeft een usb stick met muziek in mn iMac gestopt, iTunes heeft die gelezen en toegevoegd aan de bibliotheek, nu is de stick er weer uit, maar missen de nummers. Ik heb dus wel de omschrijving etc maar wanneer je hem afspeelt krijg je een ! omdat het nummer er niet meer is, hoe kan ik deze nummers en de ! roeptekens weg krijgen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Gaat dit over het wolkje met het uitroepteken?
    https://support.apple.com/nl-be/HT203564

    Als het niet lukt door middel van rechtermuisknop op het nummer, Toon in Finder. En dit geen resultaat geeft. Dan zou ik aanraden de nummers opnieuw te importeren, je kan later de foute duplicaten er uit halen.
  • Een uitroepteken duidt op een stukje muziek dat iTunes niet meer kan vinden....gebroken link ? Gewoon wegwerpen via verwijder...
    Je kan bij iTunes ook instellen dat hij alle nummers, die hij importeert, ook kopieert naar de bibliotheek, dan krijg je dit uitroepteken niet, maar groeit je bibliotheek ....
Log In of Registreer om te reageren.