Kan niet aan mijn account in iTunes

April 2016 aangepast in iTunes- en App Store
Ik wil aan mijn account info in iTunes maar raak er niet in omdat ik telkens opnieuw mijn wachtwoord moet ingeven. Mijn naam verschijnt wel, dus ik ben ingelogd, maar toch moet ik dit wachtwoord opnieuw geven. Ik probeer ook mijn iCloud muziekbibliotheek te activeren, maar dat lukt ook niet. iTunes vraagt om mij aan iTunes Match toe te voegen, maar daar heb ik geen abonnement op, wel op Apple Music.

Reacties

  • Ik kan inloggen op mijn iTunes account maar moet om de 10 seconden opnieuw mijn paswoord geven. Mijn iCloud bibliotheek raakt hierdoor ook niet geactiveerd. ook als ik mijn account wil bekijken moet ik voortdurend wachtwoord ingeven, maar ik raak er niet in. Waar kan dit aan liggen?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Geen idee, misschien kan Apple zelf je helpen? http://www.apple.com/nl/support/contact/
Log In of Registreer om te reageren.