iPhone 4 - Geen Netwerk

March 2016 aangepast in Hardware problemen
Hoi,
Mijn dochter haar Iphone 4 is vastgelopen. Reeds meerdere keren hebben we het zelf kunnen oplossen maar nu helaas niet meer.
Wat gebeurt er.

Op een gegeven moment kan de iphone 4 geen netwerk meer vinden. In eerste instantie hielp het als we de iphone uitzetten, simkaart eruit halen, terug erin en terug opstarten.
Maar deze keer dus niet. Daarna hebben we een netwerkinstellingen reset gedaan, de laatste beschikbare IOS 7 versie voor Iphone geinstalleerd.... ook dit werkte niet. Dan een nieuwe batterij erin, ook dit werkte niet.
Dan maar een volledige reset....

En nu ? Nu start de Iphone op en na de taal/landinstellingen moet ik hem verbinden met Itunes en krijg ik daar de melding dat ik naar het Apple service center moet...
Aldaar aangekomen, bekijkt men de GSM van een afstandje... verteld men mij dat het een Iphone 4 is en dat men die niet meer hersteld.... en dat het hoogstwaarschijnlijk de netwerkvinder is die kapot is....

Wie heeft er voor mij een oplossing (behalve een nieuwe Iphone kopen ?)

Groeten, Irmgard

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Hmmm het zou kunnen dat er wel degelijk iets stuk is, zeker als je al deze dingen geprobeerd hebt. Misschien weten de mannen van fixjeiphone.nl een oplossing?
Log In of Registreer om te reageren.