Schermbeveiliging met gebruik van "Foto's"?

March 2016 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Wie kan mij helpen? In yosimite had ik mijn hele fotobibliotheek als schermbeveiliging ingesteld. Met El capitan gaat dat niet meer. Kan alleen "een map" aanklikken.
Wie heeft de gouden tip?

Reacties

  • @ Huub,

    Wat bedoeld u kan alleen 'een map' aanblikken ?
    Klik op een map dan verschijnt vervolgens aan de rechterkant Schermafbeeldingen.
    Klik u op het driehoekje bij iPhoto en/of Foto's is het mogelijk voor meer keuzes.

    imgdumper.nl/uploads9/56e83d5a3d211/56e83d5a2f932-Schermafbeelding_2016-03-15_om_17.44.24.png

    Of bedoeld u iets anders ?
  • Ja ik bedoel iets anders. Jij laat op je bijgaande link "bureaublad" zien maar daarnaast staat "schermbeveiliging". Als je daarop klikt kun je de "bron" kiezen. Vroeger stond daar iPhoto bij met El capitan niet meer alleen "map".
    Ik zou random ALLE foto's willen gebruiken die in mijn "foto's"staan en niet alleen maar een mapje met foto's
  • @ Huub,

    Ik zou random ALLE foto's willen gebruiken die in mijn "foto's" staan en niet alleen maar een mapje met foto's.

    Bij Bron selecteer Fotobibliotheek dan wordt vervolgens een scherm geopend waar u een keuze kunt selecteren foto's uit iPhoto of Foto's.
    Klik op Foto's of iPhoto dan worden alle foto's getoond die in de betreffende library staan.
    Vervolgens klik op Kies.


  • Even hierop inpikken.
    Ik wil graag hetzelfde doen (m'n foto's uit 'Foto's' gebruiken als schermbeveiliging.
    Maar bij mij staat er bij 'Bron' geen 'Fotobibliotheek'.

    Ik zie bij 'Kies map' bij m'n map afbeeldingen wel 'Foto's library' staan, maar die staat in het grijs en kan ik dus niet aanklikken....

    Iemand nog een idee wat ik kan doen?
Log In of Registreer om te reageren.