Foto's-Gezichtensuggesties genegeerd-terugzetten.

Ik wilde graag eerst de gezichten van mijn gezin selecteren, elke keer kan je 500 gezichtensuggesties zien. Ik heb dus uitgevist alleen de foto van de leden van mijn gezin en vervolgens alle andere gezichtensuggesties geselecteerd en ze met de rechterknop op NEGEREN GEZICHTEN ingedrukt. Zo kon ik 500 nieuwe suggesties krijgen
Ik heb dus rijen vol gedichtensuggesties genegeerd, om op een latere tijd als ik meer tijd had, ze weer te gaan selecteren.
Nu kan ik de negeerde gezichten nergens meer vinden. Ook niet een functie waar ik alle genegeerde gezichten terug kan laten verschijnen.
Iemand een idee?
Bibliotheek herstelen helpt niet.
Ik kan wel foto per foto selecteren en overaal gezichten toevoegen met cmd+i maar ik heb 18000 fotos met meerdere gezichten per foto . Onmogelijk te doen!

Groeten
Ariel

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je start gewoon zoals normaal het venster om de gezichten te selecteren kies enkele van die 500 foto's en na een poos zal Foto's je de gezichten die je voorheen genegeerd hebt terug tonen.
  • Ha Quinten,
    Dank je wel voor je reactie maar het werkt niet!
    Genegeerde gezichten komen niet terug, op dit moment heb ik ongeveer 20 gezichten bij suggesties maar er zouden meer dan 3000 suggesties moeten staan. Dat is ongeveer wat ik tot nu toe genegeerd heb.
    Andere ideeën?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Helaas zal je alles handmatig moeten toevoegen, de suggesties zijn geweest en je hebt ze negeert. Misschien lukt wel door je foto's te exporteren en weer opnieuw toe te voegen, dan krijg je weer de suggesties waarschijnlijk. Maar dan moet je ze wel gebeurtenis, per gebeurtenis exporteren.

    http://www.appletips.nl/hoe-fotos-exporteren-uit-fotos-voor-os-x/
  • Had inderdaad al je privé reactie gelezen, ik volgde je advies om de discussie hier te plaatsen voor het geval dat iemand anders een andere oplossing kende.
    Ik wacht nog effe, inmiddels ben ik al bij foto nummer 5000, nog 13000 te gaan...pfffff
Log In of Registreer om te reageren.