Foto's verplaatsen naar ander album?

February 2016 aangepast in Algemeen
Ik heb nu alle knoppen geprobeerd en waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd. Maar ...... hoe verplaats ik foto's die in een verkeerd album zijn geplaatst naar een ander album. Het verplaatsen op zich lukt wel, maar de betreffende foto blijft ook nog in het oude album zitten. Haal ik die daar weg, dan is de foto ook uit t nieuwe album verdwenen.

Reacties

  • In Foto's open je het album met de verkeerde foto's, je selecteert die en je sleept ze naar het juiste album in de linker kolom.
    Vervolgens kun je die foto's in het foute album terug selecteren en met rechter misknop, "verwijder uit dit album" kiezen
  • Dank je wel JMR. Omdat ik op mn Mac geen muis heb en dat wel (jaren) had met Windows, vergeet ik nog wel eens dat ik de 'rechtermuisfunctie' op mn trackpad moet gebruiken om n extra scherm te krijgen. Weer een reden om dankzij jouw opmerking daar aan te denken. Nogmaals dank, want het verplaatsen is gelukt.
  • Ja met fb veranderd is ,Heb ik ook groot probleem met foto van enig album naar andere te plaatsen
    Dit lukt niet ????Op oude fb ging het wel
Log In of Registreer om te reageren.