Vanuit Foto's, foto e-mailen??

February 2016 aangepast in Algemeen
Sinds El Capitan er is kan ik geen foto's meer makkelijk versturen uit "Foto's"
Wie kan mij een manier leren hoe ik dat het makkelijkste wel kan??
Foto’s kun je delen door één of meerdere te selecteren in de app en vervolgens in de knoppenbalk te klikken op de deelknop (vierkantje met pijl omhoog). Daarna kun je kiezen tussen verschillende deelmogelijkheden maar met Yosemite ging dat wel maar sinds El Capitan niet meer want met dat pijltje omhoog heb ik geen mogelijkheid meer te e-mailen.
Dus zoek ik een andere oplossing??
groet Erik K

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Foto’s kun je delen door één of meerdere te selecteren in de app en vervolgens in de knoppenbalk te klikken op de deelknop (vierkantje met pijl omhoog). Daarna kun je kiezen tussen verschillende deelmogelijkheden maar met Yosemite ging dat wel maar sinds El Capitan niet meer want met dat pijltje omhoog heb ik geen mogelijkheid meer te e-mailen.
    Die functie is in OS X 10.11 El Capitan nog steeds aanwezig:

  • Dat is nou net het probleem nl
    "kiezen tussen verschillende deelmogelijkheden met Yosemite ging dat wel maar sinds El Capitan niet meer want met dat pijltje omhoog heb ik geen mogelijkheid meer te e-mailen."
    Deel venster heeft geen mail mogelijkheid meer sinds El Capitan!!
    Wat kan ik nu het beste doen??
  • timoshatimosha    Moderator
    Dan is er iets mis met de extensies. Kijk dat eens na in System Preferences -> Extensions. Dat moet er ongeveer uitzien zoals in bijlage:

  • February 2016 aangepast
    @ Eirk K,

    Als de optie Mail niet aanwezig is (zoals in de screenshot van Timosha), neem onderstaande link eens door :

    https://support.apple.com/en-us/HT203129

    Na het afsluiten van de Terminal, dient u Mac Mail als Standaard e-mailprogramma in te stellen (indien een ander e-mailprogramma als standaard is ingesteld) en vervolgens is herstart van de Mac misschien nodig.
  • Bedankt Rai,
    Ik heb de bovenstaande link uitgevoerd met angst in de schoenen maar heb het gedurfd en het probleem is opgelost. Bedankt voor je goeie raad.
  • timoshatimosha    Moderator
    February 2016 aangepast
    Tof dat het opgelost is met dank aan @Rai :)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.