Minimaliseren niet mogelijk bij groot (beeldvullend) scherm

Hallo,

Ik heb een probleempje.
Als ik het beeld klein heb staan (dmv groene knopje klein gemaakt). Heb ik het stoplicht compleet en kan ik het beeld mbv het oranje knopje minimaliseren.
Maar als ik het groene knopje heb gebruikt om het beeld te vergroten, is het oranje knopje weg. Om het actieve beeld te minimaliseren (dmv het oranje knopje), moet ik nu dus eerst het beeld verkleinen dmv het groene knopje, voordat ik het oranje knopje weer zie.

Ik hoop dat het verhaal niet al te vaag is nu. Bij anderen heb ik gezien dat het oranje knopje altijd in de balk staat, maar bij mij is dus niet zo en dat is erg onhandig. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Jij plaatst je scherm in Fullscreen modus, iets van Apple zelf. Omdat elk programma, of venster dan een eigen fullscreen heeft, is dit normaal dat je het niet hoeft te minimaliseren je hoeft dan enkel te switchen tussen de schermen, de niet zichtbare zijn dan net zoals het minimaliseren niet meer actief, en verbruiken minder.

    Als de minimaliseer-knop toch actief is dan is het venster normaal gemaximaliseerd. Zie http://www.appletips.nl/os-x-yosemite-snel-vensters-maximaliseren-met-een-klik/
    Dit is een functie die sinds yosemite aanwezig is.
Log In of Registreer om te reageren.