iPhone 6s van de 10 pogingen zeker 8 keer niet telefonisch bereikbaar KPN simyo?

February 2016 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb sinds 1week een nieuwe iPhone 6S maar heb een heel vreemd probleem als ik naar mijn toestel bel, krijg ik de melding deze telefoon is niet bereikbaar, en gelijk toont de iPhone een sms van het gemiste gesprek, van de 10 pogingen minstens 7x ik heb al een andere Sim geprobeerd maar dat helpt niet, ook de instellingen hersteld en als nieuwe telefoon geconfigureerd via iTunes lost het probleem niet op,
Simyo KPN netwerk, ik heb nu om te testen een tmobile en Vodafone prepaid kaartje besteld om te testen, want bij Apple zeggen ze dat het niet aan de iPhone kan liggen, ik begin behoorlijk te balen, want effe naar Amsterdam 150km of den Haag nog erger is heel frustrerend.
Iemand die deze klachten herkend ?

Reacties

  • Heb al 2jaar Simyo op mijn Iphone nooit geen problemen gehad
  • Ik heb net de t-mobile predaid kaart binnen en deze werkt wel, heel apart ik ben ook al jaren een tevreden simyo klant met 4 gezinsleden die alle geen problemen hebben in combinatie met een iPhone echter alleen ik heb een iphone 6S en die in combinatie met simyo lijkt niet goed te gaan, ik blijf nog even testen een paar dagen op verschillende locaties
  • Al contact opgenomen met Simyo zelf? Hier met een iPhone 6s en 6s plus ook geen klachten.
  • Zelfde probleem met Iphone 6s en Telfort zakelijk.
    Telfort denkt dat het aan mijn duo-sim ligt die in de autotelefoon zit.
    Of ik mijn iphone uit wil zetten als ik in de auto stap.
    Apple heeft mij instellingen laten resetten (alle wachtwoorden van alle wifi locaties weg, opnieuw instellen)

    resultaat= nul
  • gisteren een schone installatie gedaan, alles weer kwijt maar het lijkt er op dat ik weer bereikbaar ben.
  • Hoi Rogier, ook hier blijft het lastig verbinding te krijgen met de iPhone 6S misschien moet ik weer terug naar een iPhone 6 want ik denk dat het te maken heeft met de dikkere aluminium behuizing van de S vroeger heb ik nooit problemen gehad en nu continu
Log In of Registreer om te reageren.