Foto's kon ik niet meer openen en kan mijn foto's niet meer zien

Daar ik foto's niet meer kon openen heb ik door gelijktijdig op de option knop en op Foto's in de Dock te klikken de foto bibliotheek die daar stond geactiveerd. Nu kon ik wel Foto's openen, maar zag nog niet de mij bekende mappen en foto's die ik gemaakt had. Alleen een of ander welkomstscherm waar ik geen raad mee weet. Vervolgens heb ik alles herhaald en een nieuwe fotobibliotheek gedefinieerd. Maar ook nu zag ik niet de mij bekende mappen en foto's. Hoe kan ik dit oplossen. Zie bijlagen.


image

image

image

Reacties

  • January 2016 aangepast
    Volgens mij zijn de twee met een wit icoon Photo bibliotheken, ook al begint van één de naam met iPhoto. Het bestand met migrated is jou originele iPhoto bibliotheek. Met de grootte erbij zou het duidelijker zijn.
    Wanneer je nog andere iPhoto bibliotheken hebt, dan zal bij het openen ervan met Photo er steeds een nieuwe bibliotheek gemaakt worden met de originele naam, het ander bestand krijgt het tussenvoegsel migrated.
    Ik heb er zo'n tiental, van enkele heb ik het origineel (met migrated) al weggeworpen.
    Ik doe dat nu even niet meer, want ik vind dat Photo zo gek sorteert. Dan kan ik misschien nog een stapje terug zetten.
  • Bedankt voor de reaactie. De oplossing was door met Iphoto de bibiliotheek te openen. Daarna kon ik ook weer Foto's openen en heb ik de foto's geïmporteerd. Hierdoor kon ik ook weer Foto's openen en zag ik al mijn foto's in de door mij eerder gemaakt mappen weer terug. Vervolgens heb ik de Iphoto bibliotheek gewist, maar die waarbij migratedphotolibrary staat laten staan.
  • timoshatimosha    Moderator
    Tof dat het weer werkt.

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.