In de rij voor de iPhone 5s/5c?

WesleyWesley    Beheerder
October 2013 aangepast in Apple bytes
Vrijdag 25 oktober 2013 lanceert Apple eindelijk de iPhone 5s en iPhone 5c in Nederland en België. Volgens het persbericht spreekt Apple alleen over de beschikbaarheid bij de Apple Store (Amsterdam), de online Apple Store en Premium Resellers. Ga jij in de rij staan voor een exemplaar? Zoja, welke iPhone wil jij graag bemachtigen? Waar ga je in de rij staan? Ga je alleen of met een gezellig groepje? Vertel het ons in deze discussie en leer alvast de wachtende kennen.

Reacties

  • Ik ga niet in de rij staan maar ga de iPhone 5S in januari halen
  • Ik heb mijn 'Gold is best!' afgelopen dinsdag in Duitsland bij een vriend opgehaald.
    Duurde even maar het resultaat mag er zijn!
  • Nee hoor, ik ga er niet voor in de rij staan..... Ik heb een iPhone 5 en zie nog even niet de meerwaarde van een 5S en van een 5C al helemaal niet. Zolang het maar "vergeten" iPhone gaat worden omdat ie niet meer in productie is.
  • October 2013 aangepast
    Niet in de rij, maar wel OP Apple.nl
  • Nee hoor, ik heb de 5 sinds 13 maanden, bevalt prima en nu in de wacht voor de Iphone6 met groter display....!!!
  • Ik heb de 5s al gelukkig heb daar niet voor in de rij hoeven staan
  • Ik ga niet in de rij staan. Eventueel koop ik de 5S ergens begin volgend jaar.
  • Ik heb mijn 5S op de Duitse Apple Store site besteld. Wordt volgende week geleverd :)
  • Helaas, in december dus eind november ben ik ook een bezitter van een van deze line-up.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.