Uitgaande Zonnet email doet het niet?

December 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo, ik ontvang wel mijn email maar kan niet verzenden. Mijn gmail en icloud doen het wel. Als uitgaande server staat smtp.versatel.nl aan als hoofdserver. Het gebruik van SSL staat uit. serverpoort is 25. Ik heb al met iedereen gebeld, tele2, kpn (waar ik mijn mobiele abonnement heb).
Ik heb een incidentnr aangemaakt bij de geniusbar. maar misschien lukt het ook op deze manier?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast dank!
Groet,
Ilona

Reacties

  • het gaat overigens over mijn Iphone 6plus
  • QuintenQuinten    Moderator
    Verwijder het account van de iPhone en voeg het opnieuw toe:
    met volgende instellingen: http://www.emailinstelling.nl/iphone/zonnet-mail-instellen/

    ik heb categorie aangepast naar iOS 9
  • Dat had ik al x keer gedaan. Toch nog een keer aan het proberen. Bij stap 7 doe ik bewaren. Dan gaat hij controleren. Vraagt of ik SSL wil gebruiken, dan geef ik nee aan. Dan gaat hij weer controleren en geeft aan dat de SMTP server 'smtp.versatel.nl niet reageert.
    Dan ga ik toch verder en krijg ik de waarschuwing dat ik mogelijk mijn email niet kan ontvangen.
    Ik volg stap 8 en 9. Bij stap 10 kan ik niet de serverpoortnaam wijzigen van 25 naar pop3,versatel.nl, ik kan alleen cijfers invoeren.
    Dan heb ik de telefoon uitgezet en weer aan, helaas, nu ook geen inkomende post meer.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik zie net op de site dat er meerderen zijn met diezelfde problemen. Zelf ben ik geen gebruiker van Zonnet. Dus kan ik je niet echt helpen, misschien de komende dagen dat iemand anders deze discussie leest en de oplossing kan delen. Indien je zelf de oplossing gevonden hebt, deze dan ook te delen.
Log In of Registreer om te reageren.