Uitgaande Zonnet email doet het niet?
Hallo, ik ontvang wel mijn email maar kan niet verzenden. Mijn gmail en icloud doen het wel. Als uitgaande server staat smtp.versatel.nl aan als hoofdserver. Het gebruik van SSL staat uit. serverpoort is 25. Ik heb al met iedereen gebeld, tele2, kpn (waar ik mijn mobiele abonnement heb).
Ik heb een incidentnr aangemaakt bij de geniusbar. maar misschien lukt het ook op deze manier?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast dank!
Groet,
Ilona
Ik heb een incidentnr aangemaakt bij de geniusbar. maar misschien lukt het ook op deze manier?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast dank!
Groet,
Ilona
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
met volgende instellingen: http://www.emailinstelling.nl/iphone/zonnet-mail-instellen/
ik heb categorie aangepast naar iOS 9
Dan ga ik toch verder en krijg ik de waarschuwing dat ik mogelijk mijn email niet kan ontvangen.
Ik volg stap 8 en 9. Bij stap 10 kan ik niet de serverpoortnaam wijzigen van 25 naar pop3,versatel.nl, ik kan alleen cijfers invoeren.
Dan heb ik de telefoon uitgezet en weer aan, helaas, nu ook geen inkomende post meer.