Touchscreen IPhone 6 reageert niet

Het touchscreen van mijn IPhone 6 reageert vaak niet. Het scherm lijkt dan 'bevroren'. Een harde reset en gewoon uit en aanzetten helpt tijdelijk. Het gaat ook niet om bepaalde delen van het scherm maar het hele scherm reageert dan gewoon niet. Nu kan ik nog de IPhone terug zetten naar fabrieksinstellingen, maar ik heb gelezen dat als je dan de Back-up weer terug zet dat je dan het probleem ook weer terug hebt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    De iPhone herstellen lijkt me toch de beste oplossing, maar heb je de laatste iOS? Bij een volgende update raad ik je aan te updaten via iTunes en niet OTA. Werken de knoppen nog, geluid, stil-knop. En het bedienen van de iPhone via de knoppen op een headset.
  • De laatste IOS staat er op. Dat heb ik via ITunes gedaan. De andere knoppen werken allemaal wel. Via een harde reset komt het dan wel weer goed maar het blijft tijdelijk. Ik denk dat ik dan eerst maar mijn IPhone ga hertellen als ik daar even rustig de tijd voor heb. Ik kan ook wachten op een update en dan hopen dat het goed komt. Dat duurt alleen wel even denk ik.
Log In of Registreer om te reageren.