Grote bestanden versturen lukt niet meer.
In yosemite kon ik via de mail grote bestanden versturen echter in El Capitan lukt dit niet meer wat doe ik mis.
krijg steeds onderstaande boodschap.
Het document 'My Old Friend_ Celebrating George Duke (2014)' kan niet worden geopend. Het bestand heeft niet de juiste structuur.
Dit heb ik bij boeken of bij cd's ik ben een beetje laat maar ik merk het nu pas.
ra ra wat doe ik mis.
krijg steeds onderstaande boodschap.
Het document 'My Old Friend_ Celebrating George Duke (2014)' kan niet worden geopend. Het bestand heeft niet de juiste structuur.
Dit heb ik bij boeken of bij cd's ik ben een beetje laat maar ik merk het nu pas.
ra ra wat doe ik mis.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Doe ik nu het zelde krijg ik steeds deze melding
binnen en begint de bijlage binnen te halen. Echter wil ik hem openen dan krijg ik dat bericht Het document 'The Album' kan niet worden geopend. Het bestand heeft niet de juiste structuur Mogelijk is het bestand beschadigd of incompleet of heeft het een onverwachte structuur. En dit had ik voor heen nooit hoop dat je een oplossing kan vindek
http://www.appletips.nl/yosemite-mail-drop-lijkt-niet-te-werken-hoe-inschakelen-en-gebruiken/
zal ik een een cd naar jullie sturen kijken wat jullie ontvangen.
vroeger namelijk nooit problemen hier mee gehad alleen sinds de update in reageer namelijk wat laat om dat ik net uit het ziekenhuis kom vandaar
Als jij het op de zelfde manier doet als ik lukt het dan bij jou wel of heb je het zelfde probleem als ik
de 2e map afgepeeld via VLC en dat ging goed. Dus wat nu precies het probleen is weet ik niet, we gaan verder zoeken.
brdankt frank