iPad 2 op iOS 9.1opslaggeheugen?

November 2015 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo, ik krijg op mijn iPad de melding schijfruimte vol ??
Als ik hem aansluit op de mac en naar iTunes ga schijnt dit te kloppen maar ik zie dat bij overige, onderaan bij synchroniseer bijna de hele balk vult ???
Wat kan ik hier aan doen, want qua apps en data staat er niet veel op.

Wie weet hier raad mee ?????
BVD

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    November 2015 aangepast
    Dat kan te wijten zijn aan een mislukte of afgebroken iTunes synchronisatie. Voer op de iPad een harde reset uit (aan/uit + thuisknop ingedrukt houden tot het  verschijnt). Herstart de computer en probeer dan opnieuw te synchroniseren.

    PS:
    Een een iPad heeft geen schijven aan boord en dus ook geen schijfruimte. Heb de titel van het topic aangepast.
  • bedankt voor de reactie en inderdaad heeft geen aardeschijf maar opslaggeheugen. Heb je actie uitgevoerd resultaat is 0,0, jammer, en nu ?????
  • Dan zul je op de iPad onder instellingen algemeen> opslag en iCloud , even moeten gaan kijken welke apps al jou geheugen opeten.
    De iPad klasseert ze netjes volgens geheugengebruik. Klikken geeft geheugen voor de app zelf en in gebruik voor opslag
    En dan opruimen.
    Bijvoorbeeld. Apps die magazines bijhouden enz. kunnen geheugen vreten. De app is dan 30MB en de opslag 0,5 GB.
Log In of Registreer om te reageren.