App downloaden lukt niet meer?

November 2015 aangepast in iTunes- en App Store
Als ik een App wil downloaden bij mij IPad air 2, lukt dit nu niet meer, verleden week nog wel.
Eerst vraag hij Touch ID , paswoord " vul ik in" en dan vraagt hij verbeter Apple ID - beveiliging kies ter beveiliging van je Apple ID drie beveiligingsvragen en antwoorden. Dus ik vul deze in en kan downloaden omdat alles juist is en bij het installeren vraagt hij telkens weer hetzelfde en het gaat niet om dit te downloaden.... Hoe kan ik dit verhelpen om deze vragen niet meer te krijgen en gewoon te downloaden zonder deze drie vragen te beantwoorden. Lucien
NB hoe kan ik dit uitschakelen, bij mijn IPhone 6s plus vraagt hij dit niet, enkel het paswoord.
Lucien

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Vermits je die vragen hebt ingevuld, kan je altijd dit gaan controleren bij appleid.apple.com. Om dit probleem op het toestel op te lossen, dien je in de instellingen overal uit te loggen met je iCloud account, en terug in te loggen, dit zal het beste helpen.
  • Mijn iPad air 2 heb ik net een maand maar hij wou eerst wel downloaden maar nu al een paar weken niet meer en als ik op download klik dan staat er de hele tijd zo'n grijs rondje dat aan T draaien is.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Best is je iPad eens herstarten op volgende manier. Houd de Sluimer- en Homeknop ingedrukt tot het Apple logo verschijnt. is nu het cirkeltje weg, anders kan je hem eens aan je computer leggen (als hij gesynchroniseerd is met je computer) en van daaruit de app installeren.
Log In of Registreer om te reageren.