Health App - Gezondheid - Stappenteller

Sedert een week registreer mij gezondheid mij stappen niet meer. Alle andere gegevens kan ik niet meer toevoegen. Ik kan ook geen bronnen meer toevoegen?

Heeft iemand dezelfde ervaring?
Heeft iemand een oplossing?

Geen enkele app kan nog connecteren met de health App ... blijkbaar ook mij eigen iPhone (5s) niet... Elke aanpassing heeft geen invloed.

Reeds harde reset en volledige herstel gedaan met back-up?

dank je voor de oplossing!

Reacties

  • downgraden naar 9.02 lijkt dit op te lossen.
  • timoshatimosha    Moderator
    Denk er aan dat je dan geen backups van iOS 9.1 kunt terugzetten.
  • THX

    Heb ik inderdaad gemerkt ...

    Er zit een maand tussen, dus dit lijkt mij wel op te vangen...

    Vraag: zou ik nu opnieuw durven naar 9.1 gaan om dit dan niet meer voor te hebben of is de kans groot dat ik opnieuw hetzelfde voor heb?!

    Jij hebt heel veel ervaring ... was zegt die jou + jouw instinct?!

    Waag ik het er op?

    Al 2 jaar zonder problemen en steeds up to date. Het is de eerste maal dat ik dit tegenkom?

    Ik heb nu schrik ... vooral om de verloren tijd (dag)...
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik gebruik iOS 9.1 en heb geen enkel probleem met de "stappenteller".

    Wat ik je wel zou aanbevelen is om toekomstige iOS updates met iTunes te doen. Als je een hele serie van OTA updates achter de rug hebt staat er een soort van "patchwork" op het toestel. En dat kan soms een verklaring zijn voor onverklaarbare problemen.

  • Ik waag het er op!

    Jouw tip had ik lang geleden al van jou overgenomen. Alle updates verliepen sowieso al via iTunes. Dank kan het blijkbaar toch eens mislopen.

    Ik laat je weten of de update gelukt is, in die zin dat mij gezondheid app verder normaal functioneert!

    Bedankt voor het duwtje...
  • Zonet alles weer doorlopen en 9.1 staat er op.

    De app en stappenteller werken!

    Mission accomplished!

    Net nog eens alles zitten bekijken en analyseren. Blijkbaar is dit al van 1 oktober, dus bij de update van 9.01 naar 9.02 gebeurd en niet naar 9.1. De fout is wellicht gewoon meegeslopen met de update naar 9.1.

    Ik bemerk mij stappen en activiteiten in andere apps, maar in de gezondheid app is de maand oktober (tot downgraden gisteren) leeg.

    Soit... Alles lijkt weer in orde!

    Kan worden afgesloten als "opgelost"!

    Bedankt voor je insteek.
  • timoshatimosha    Moderator
    Dan zetten we er een slotje op. ;-)

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.