Installeren telefoonbeantwoorder in Fritzbox modem/router?

October 2015 aangepast in Algemeen
Ik telefoneer via internet, middels een Fritzbox modem/router. Daarin bestaat de mogelijkheid een eigen boodschap vast te leggen voor gebruik van de telefoonbeantwoorder. Ik heb een tekst ingesproken m.b.v. Quick time player. Aantikken van het vak "kies bestand" in Fritzbox geeft een overzicht van Finder, met daarin mijn boodschap, maar daarin staan dan de meeste regels grijs, zodat ze niet kunnen worden opgeroepen.
Iemand een oplossing?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Een programma kan kiezen dat je enkel bestanden kan openen/plaatsen met een bepaalde extentie. in Fritzbox is dit mp3 of WAV formaat.
  • Hartelijk dank, Quick time legde mijn stem vast in mp4, kan de verklaring zijn. Iemand die een conversie van mp4 naar mp3 kan uitleggen? Of is een aanpassing van Quicktime mogelijk?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Open het bestand in iTunes. Ga naar iTunes > voorkeuren... Tabblad algemeen en klik op ImporteerInstellingen kies hier voor mp3-codering. bevestig dit en nu kan je met rechtermuisknop op het bestand Maak mp3 bestand aan... Vervolgens nog maals rechtermuisknop om Toon in Finder te selecteren.
  • Geweldig, zaak opgelost, bedankt

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.