iPad Air 2 en IPhone 6s plus configureren?

October 2015 aangepast in Algemeen
Beste, ik heb mij een IPad air 2 en een IPhone 6S plus gekocht , deze komen binnenkort toe in de winkel.
Ik heb nu een IPad 2 en een IPhone 3G en die hebben een verschillend account, die ik wekelijks Aansluit op ITunes.
Mijn vraag, ik zou voor de 2 nieuwe toestellen dezelfde account willen gebruiken en die nu ook van toepassing is op mijn oude IPad, de account van de IPhone wil ik annuleren... Hoe kan ik dit doen zonder problemen en kan ik ook de aankopen van mijn oude IPad blijven gebruiken op de nieuwe toestellen zonder ik dit opnieuw moet aankopen ? Dat wil zeggen dat ik 3 toestellen heb met een dezelfde account die op ITunes kunnen werken.
Kan er een uitleg stap/per stap gegeven worden aub.
Dank bij voorbaat

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Eerst en vooral moet je weten: Alle aankopen die gemaakt worden met een iTunes account blijven gelinkt aan dat account, dus er hoeft maar een éénmalige aankoop gebeuren. Waar je wel rekening moet mee houden is dat een app uit de App Store kan verdwijnen en dan kan je enkel die app installeren op je iPad indien je die lokaal op je computer staan hebt en in iTunes zichtbaar is tussen Mijn iPad/iPhone-apps. Verder door een reserve kopie te maken van je oude iPad, en deze dan te plaatsen op je nieuwe iPad (zelfde voor de iPhones). Kan je direct verder werken op je iPad want alles is net zoals de vorige versie geïnstalleerd. Reserve kopieën kunnen op iCloud staan of op je computer in iTunes.
Log In of Registreer om te reageren.