iMac 4K of non-retina 21,5inch
Geachte heer of mevrouw
Sinds 13 oktober 2015 zijn de nieuwe iMacs gelanceerd. Nu zou ik er graag eentje kopen, maar weet niet goed welke.
Ik zou eerst willen gaan voor de 4K iMac met 256 ssd. Of voor een non retina iMac van 1529 euro maar daarbij zou ik fusion drive 2TB kiezen. Welke lijkt u beter, is 4K een meerwaarde?
Ik zou mijn iMac willen gebruiken voor muziek te maken en te creëeren met Logic pro x en GarageBand. En volgend jaar ga ik waarschijnlijk webdesign volgen. Welke zou u me aanraden?
Is het niet beter om meer opslagplaats te hebben ipv een mooi beeld in 4K? Ik hoop dat u me kan helpen?
Mvg
Jimmy Truyts
Sinds 13 oktober 2015 zijn de nieuwe iMacs gelanceerd. Nu zou ik er graag eentje kopen, maar weet niet goed welke.
Ik zou eerst willen gaan voor de 4K iMac met 256 ssd. Of voor een non retina iMac van 1529 euro maar daarbij zou ik fusion drive 2TB kiezen. Welke lijkt u beter, is 4K een meerwaarde?
Ik zou mijn iMac willen gebruiken voor muziek te maken en te creëeren met Logic pro x en GarageBand. En volgend jaar ga ik waarschijnlijk webdesign volgen. Welke zou u me aanraden?
Is het niet beter om meer opslagplaats te hebben ipv een mooi beeld in 4K? Ik hoop dat u me kan helpen?
Mvg
Jimmy Truyts
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Voor de toekomst: als 4K echt gaan doorbreken, en dat zal ook gebeuren in de huiskamers en op het internet is dat wel interessant. U hebt dan wel een kleinere ssd maar die kunt u opvangen door externe harde schijven te gebruiken met "voltooide" projecten.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de 2TB fusion drive optie. Maar nu had ik hierover nog een vraagje? Ik wou eerst voor de 256 SSD gaan, ze zeggen dat SSD wel sneller zal zijn. Maar is de snelheid van deze 2TB even snel of net iets trager of misschien nog net iets sneller dan de SSD?