iPad geeft aan wachtwoord fout

October 2015 aangepast in iOS 9
Sinds ik Ziggo Horizon heb geïnstalleerd thuis kan ik op alle apparaten de WIFI installeren, maar niet op mijn IPad. Deze herkent zelfs mijn wachtwoorden niet meer, van Itunes store e.d. Op een andere computer alles gewist en herstelt, maar thuis werkt de verbinding met WIFI nog steeds niet, elders wel. Ziggo zegt dat dit een Apple probleem is, wat komt door de update van 9.02, wat ik daarvoor net gedaan had. wie kan mij hierbij helpen? gr. Lammy Klomp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2015 aangepast
    Heb je het naast jouw iPad ook op een ander iOS device geïnstalleerd? Welke versie iPad heb je en werk je met vaste IP-adressen (daar kan er een conflict zitten). En heb je op de iPad al eens je wifi opnieuw ingesteld: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in ...
Log In of Registreer om te reageren.