Conflict bij installatie iOS 9 via iTunes
Via appletips wordt dringend geadviseerd om iOS9 via iTunes te installeren. Dat kan echter alleen via een Mac, niet met een iPad.
Mijn vraag is: zowel de Mac als de Ipad hebben een verschillende eigenaar, ontstaat er dan geen authorisatieconflict?
Als ik bijvoorbeeld foto's van de Mac via iTunes op de iPad overbreng, kan ik die op de Ipad niet bewerken of weggooien.
Graag advies
Hein
Mijn vraag is: zowel de Mac als de Ipad hebben een verschillende eigenaar, ontstaat er dan geen authorisatieconflict?
Als ik bijvoorbeeld foto's van de Mac via iTunes op de iPad overbreng, kan ik die op de Ipad niet bewerken of weggooien.
Graag advies
Hein
Reacties
Het is dus logisch dat die gesynchroniseerde foto's niet aangepast of verwijderd kunnen worden op de iPad. Anders klopt de synchronisatie niet meer. Verwijderen doe je dan weer in iTunes.
Ook is er geen enkele verdere synchronisatie via de cloud.
Blijft dus mijn stelling: iOS via de Mac installeren op een 'vreemde' iPad lijdt tot een niet werkende iPad.
Zodra de installatie/update/herstel van iOS gedaan is koppel je de iPad los van de Mac. Dan configureer je de iPad met de gegevens van de eigenaar.
Hein
//slotje