Batterijduur Apple watch

October 2015 aangepast in Apple Watch
Sinds de installatie van ios 9.0 op mijn iPhone is de batterijduur van mijn applewatch gevoelig gedaald. Waar ik voorheen rond de 60% schommelde bij het einde van de dag heb ik nu (na de update naar ios 9.0) op 17/09 om 17:00 19%, op 18/09 om 24:00 12%, op 19/09 om 22:00 26% en gisteren 20/09 om 22:00 40%. Ik heb deze voormiddag met een apple medewerker gesproken in de apple store in Brussel, die zelf ook een apple watch droeg en hij had er nog niets van gehoord, totdat hij zelf de batterij van zijn watch controleerde en ook bij hem vaststelde dat de batterijduur al gevoelig gedaald was. Bij de genius konden ze mij geen uitleg hierover geven en raadden ze mij aan te wachten op de update van apple watch. Ik vind hier niets over terug op het internet. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Reacties

  • Ik heb zelf niet het probleem wat je overigens kan proberen is het opnieuw koppelen van je watch met je iPhone. Dit heeft het bij mij opgelost.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik heb zelf ook dit probleem en heb het "tijdelijk" kunnen oplossen door Messenger van mijn AW te halen.
  • Zit er dan zoveel verbruik in sinds Messenger er voor de Watch is?
  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2015 aangepast
    Het blijft wel openstaan op de achtergrond, als je het niet correct afsluit. En ja ik heb toch al een duidelijk verschil gemerkt (voor en na installatie van de app). Powerknop inhouden tot de zet uit/spaarstand/vergrendel knoppen komen, en terug de powerknop inhouden, nu sluit de app volledig af.
Log In of Registreer om te reageren.