Twitter wil niet meer openen..(?)

Sinds gister kan ik mijn twitter niet meer openen, hij gaat gelijk naar beginscherm weer, na alles uitgezet te hebben en weer opnieuw opgestart te hebben nog steeds dezelfde problemen. Als ik twitter nu helemaal opnieuw installeer ben ik alles kwijt toch? Ik heb nog geen update trouwens gedaan! Wie kan mij helpen?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je bent niks kwijt, alles word online bewaard. Kan je vertellen welke versie je huidige versie is: Je vind dit terug in iTunes: de Twitter app infovenster. Of op de iphone Instellingen > Algemeen > Opslag en iCloud-gebruik >Beheer opslag (opslag) Twiter > Opslag > Versie.

    De laatste versie op 21 september is 6.36.1. Het kan ook zijn dat Twitter toevallig niet goed werkt op oudere toestellen (Uw situatie ken ik niet).
  • Bij beheer opslag staat bij mij alleen maar whatsappmessenger :( en geen versie....(?)
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kijkt waarschijnlijk in een venster te ver, waar je nu zit is bijna juist enkel is dat het van iCloud, je moet in de bovenste groep kijken (dat is de locale opslag). Waar onder andere de standaard applicaties van ios zich bevinden samen met hun totale opslag.
  • September 2015 aangepast
    7.1 (11D167) kan ik terugvinden.. bij opslag draait hij ook constant...verder heb ik geen capaciteit genoeg om ios9 te downloaden..zal wel met elkaar te maken hebben (?)

  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik bedoelde de app versie van je Twitter, wat jij haf is het buildnummer van iOS 7.1 Je kan eigenlijk zoal ik voorheen zei het nummer vinden zoals hier beschreven http://www.appletips.nl/ios-verwijder-snel-alle-muziek-van-je-idevice/ Allen moet je niet naar de Muziek applicatie gaan maar naar de Twitter applicatie.
Log In of Registreer om te reageren.