Bijlage in Email

Met de update van iOS9 zou het mogelijk moeten kunnen zijn om een bijlage toe te voegen in de e-mail.
Nu lukt dat in de Mail app wel bij mijn gmail account, maar niet bij mijn Exchange account.
Iemand een idee??

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Welk type bijlagen bedoel je. Ik kon een afbeelding genomen op mijn iPhone met markeringen versturen en ontvangen op een Exchange account. Je kan altijd proberen het account te verwijderen en terug toe te voegen op de iPhone/iPod/iPad.
  • September 2015 aangepast
    Screenshot 1 is van de Exchange, daar staat 'bijlage' niet tussen.
    image
    Screenshot 2 is van het Gmail account, daar staat 'bijlage' wel tussen
    image

    Zie hier wat ik bedoel met het bijvoegen van een bijlage (puntje 2):
    http://www.icreatemagazine.nl/nieuws/12-handige-functies-in-ios-9-mis-ze-niet/179707/
  • QuintenQuinten    Moderator
    Hier betekent het Voeg foto of video in. Mits je enkel uit de foto applicatie dan kan bestanden toevoegen. (zie tekentje rechts boven op je toetsenbord)
  • September 2015 aangepast
    Nee, ik kan bij het Gmail account zowel foto's uit je foto applicatie toevoegen (het camera symbool) als wel een bijlage uit de iCloud (paperclip symbool).
    Bij mijn Exchange zie ik alleen de camera.

    Lees even de url die ik in mijn vorige post heb toegevoegd, dan snap je wat ik bedoel.
  • Ik ontdek zojuist dat bij het beantwoorden van een e-mail bij het Exchange account wel mogelijk is om een bijlage toe te voegen.
    En nieuwe mail opstellen niet, maar beantwoorden wel.......
    image


    Verzonden met Tapatalk.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Leuk dat je het gevonden hebt en wilde delen. Ik wist dat zelf niet van de andere type bestanden. Apple zal dit later nog volledig gaan ondersteunen.
  • Dat zou mooi zijn. Het is soms zo omslachtig om bijlages toe te voegen


    Verzonden met Tapatalk.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.