Office 2016 geïnstalleerd, en nu werken mijn IMAP en of POP3 mail accounts niet meer in Outlook
Na een update naar office 2016 doen mijn mijn mail accounts het niet meer. ook mijn iCloud account werkt niet. krijg bij mijn iCloud account steeds de melding dat mijn instellingen niet juist zijn. De mail app van apple werkt wel naar behoren met mij accounts. De enige mail account die nog wel werkt is ******@live.nl
Is in Outlook op de mac ook een tweestap verificatie noodzakelijk? of is dit onzin.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet iemand een oplossing?
Is in Outlook op de mac ook een tweestap verificatie noodzakelijk? of is dit onzin.
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet iemand een oplossing?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
De oplossing bleek simpel.
Tweesteps verificatie is inderdaad nodig. Vraag die op voor 'Outlook', vul de code in en het werkt.
Ik heb ook al tweestaps verificatie voor de iPhone en iPad voor de Outlook app en dat werkt.
Bedankt alvast voor de tip, als het is gelukt laat ik het je op deze site weten.
vind ik dat niet zo'n probleem want deze wordt binnen nu een twee weken toch beëindigd.
daar doe ik dus niets meer mee.
Nogmaals bedankt voor de tip RKR.
groet,
Ronald